Nou in Biblioteca (1)!


Astazi m-am gandit sa-mi cumpar volumul „Ingerul noptii” de Becca Fitzpatrick, iar mai tarziu mi-am cumparat-o. Abea astept sa o citesc!

9 răspunsuri to “Nou in Biblioteca (1)!”

  1. Super:>..abia astept sa mi-o cumpar si eu;))

  2. eu am terminat-o, mi-a placut mult!!

  3. Uau, deja? Nici nu am apucat sa iti spun lectura placuta…

  4. am terminat-o repede, pana si parinti mei se mira cat de repede termin o carte! Oricum multumesc!

  5. si eu trebuie sa imi cumpar cartea

  6. merita, mie mi-a placut foarte mult

  7. si eu am terminat cartea repede…pur si simplu nu o puteam lasa din mana si cand am terminat-o mi-a parut asa rau…e bine ca a aparut si al doilea volum :X

  8. e foarte interesanta!!!

  9. Lorena Says:

    Cartea asta e prea frumoasa 😡 . Mi-a placut foaaaaaaarte mult . Abia astept sa imi cumpar volumul 2 ;)) . Imi place foarte mult .

Lasă un comentariu