Jurnalele lui Stefan: Inceputurile

Astazi a aparut impreuna cu revista Bravo, Jurnalele lui Stefan: Iceputurile de L.J. Smith. Revista impreuna cu aceasta carte costa doar 10,99 lei.

Din pacate nu o voi putea citi, deoarece am alte carti care asteapta sa fie citite!

6 răspunsuri to “Jurnalele lui Stefan: Inceputurile”

  1. si eu mi-am luat cartea si ma apuc imediat de ea 😀

  2. Eu mai am cateva carti inainte, asa ca mai poate astepta 😀

  3. stitit daca apar si restul cartilor din serie tot cu revista Bravo? imi puteti spune?

  4. chiar nu stiu!

  5. @hrys:Da,cartile vor continua sa apara la BRAVO!Urmatorul volum,”Sete de sange” va aparea ppe data de 21 iunie,tot la pretul de 10,99 lei.

  6. predutancuta Says:

    vrea cineva sa imi vanda si mie vol1 din Jurnalele Lui Stefan? va roog mult, ca nu o mai gasesc nicaieri,se pare ca nu se mai tipareste:((

Lasă un răspuns

